În conformitate cu prevederile Legii nr.186/2013 privind constituirea și funcționarea parcurilor industriale și ale Regulamentului de Funcționare a Parcului Industrial EUROBUSINESS III (aprobat prin Hotărârea nr.29/15.10.2013 a Adunării Generale a Acționarilor modificată prin Hotărârea nr.4/27.03.2018 a Adunării Generale a Acționarilor Societății AGENȚIA DE DEZVOLTARE LOCALĂ ORADEA S.A.) și în baza Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Oradea nr.402/30.06.2015 privind numirea reprezentanților Municipiului Oradea și ai Societății Administrația Domeniului Public S.A. în Adunarea Generală a Acționarilor la Societatea Eurobusiness Parc Oradea S.A. pentru numirea și stabilirea atribuțiilor comisiei de evaluare a ofertelor depuse de investitori pentru concesionarea de teren în Parcul Industrial III în cadrul procedurii de licitație deschisă și a Hotărârii nr.16/14.07.2015 a Adunării Generale a Acționarilor,
Societatea Agentia de Dezvoltare Locala Oradea SA., cu sediul în Oradea, strada Primăriei nr.3, parter, în calitate de Administrator a Parcului Industrial Eurobusiness III, organizează în perioada 25 IUNIE 2018 – 19 SEPTEMBRIE 2018 LICITAȚIE DESCHISĂ în vederea atribuirii în folosință a unei parcele disponibile în Parcul Industrial EUROBUSINESS III, situat în Oradea, strada Uzinelor.
Parcela este destinată construirii halelor/clădirilor în vederea desfășurării ACTIVITĂȚILOR DE PRODUCȚIE SAU A SERVICIILOR.
Durata maximă a constituirii dreptului de folosință este de 25 (douăzecișicinci) ani, începând cu data semnării Contractului de administrare și de prestări servicii conexe. Redevența minimă ca bază de pornire a licitației este de 5 (cinci) Euro/mp/25 de ani, fără TVA pentru zona Industrie Prelucrătoare (producție) și de 6,50 (șasevirgulăcincizeci) Euro/mp/25 ani, fără TVA pentru zona Servicii.
Garanția de participare la licitație este conformă Caietului de Sarcini.
Documentația pentru licitație este disponibilă pe site-ul www.adlo.ro
Depunerea ofertelor se va face în perioada 25 IUNIE 2018 – 16 IULIE 2018 ora 12,00, conform calendarului licitației (Anexa 2), între orele 08,00 – 16,00 și 08,00 – 12,00 (pentru data de 16 IULIE 2017 care reprezintă ultima zi de depunere a ofertelor), la următoarea adresă: Agentia de Dezvoltare Locala Oradea SA., Oradea, strada Primăriei nr.3, PARTER.
Deschiderea ofertelor va avea loc în prezenţa ofertanţilor şi a Comisiei de Evaluare şi Selecţie a Ofertelor, în data de 16 IULIE 2018, la ora 14,00, conform calendarului licitației, la sediul Agentiei de Dezvoltare Locala Oradea SA., situat în Oradea, strada Primăriei nr.3, PARTER.
Relațiile suplimentare pot fi obținute la sediul Agentiei de Dezvoltare Locala Oradea SA sau la adresa de email [email protected].
Solicitarea informațiilor referitoare la documentația de licitație și la condițiile de participare la procedură va putea fi adresată Societății Administrator, numai în scris pe adresa de email [email protected]