A N U N Ț
privind organizarea Licitației deschise în vederea atribuirii în folosință a parcelelor disponibile în perimetrul Parcului Industrial EUROBUSINESS II
În conformitate cu prevederile Codului administrativ adoptat prin OUG nr.57/2019, ale Legii nr.186/2013 privind constituirea și funcționarea parcurilor industriale și în baza Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Oradea nr.177 din 30 Martie 2012 privind aprobarea încheierii contractului de administrare a Parcului Industrial Eurobusiness Parc Oradea II între Municipiul Oradea și S.C. EUROBUSINESS PARC ORADEA S.A.,
Societatea Agentia de Dezvoltare Locala Oradea SA., cu sediul în Oradea, strada Primăriei nr.3, parter, în calitate de Administrator a Parcului Industrial Eurobusiness II, organizează în perioada 21 APRILIE 2023 – 31 IULIE 2023 LICITAȚIE DESCHISĂ în vederea cesionării temporare și cu titlu oneros a dreptului de folosință și de exploatare asupra unei parcele (P52 – NR.CAD 215026) disponibile în perimetrul Parcului Industrial EUROBUSINESS II, situat în Municipiul Oradea, str Ogorului.
Destinația parcelelor o reprezintă construcția de hale/clădiri pentru ACTIVITĂȚI DE PRODUCȚIE ȘI/SAU SERVICII.
Durata maximă a cesiunii dreptului de folosință asupra parcelelor (unităților) este de 25 (douăzecișicinci) ani, începând de la data semnării contractului de administrare și de prestări servicii conexe. Pretul minim ca bază de pornire a licitației este de 38 (treizecisiopt) Euro/mp/25 de ani, fără TVA.
Garanția de participare la licitație este conformă Caietului de Sarcini.
Documentația pentru licitație este disponibilă pe site-ul adlo.ro
Depunerea ofertelor se va face în perioada 21 APRILIE 2023 – 15 MAI 2023 ora 12,00, conform calendarului licitației (Anexa 2), între orele 08,00 – 16,00 și 08,00 – 12,00 (pentru data de 15 MAI 2023 care reprezintă ultima zi de depunere a ofertelor), la următoarea adresă: Agentia de Dezvoltare Locala Oradea SA., Oradea, strada Primăriei nr.3, PARTER.
Deschiderea ofertelor va avea loc în prezenţa ofertanţilor şi a Comisiei de Evaluare şi Selecţie a Ofertelor, în data de 15 MAI 2023, la ora 14,00, conform calendarului licitației, la sediul Agentiei de Dezvoltare Locala Oradea S.A.., situat în Oradea, strada Primăriei nr.3, PARTER.
Relațiile suplimentare pot fi obținute la sediul Agentiei de Dezvoltare Locala Oradea S.A. sau la adresa de email [email protected].
Solicitarea informațiilor referitoare la documentația de licitație și la condițiile de participare la procedură va putea fi adresată Societății Administrator, numai în scris pe adresa de email [email protected]