Candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- studii tehnice superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență
- experiență de minim 5 ani în specialitatea studiilor
- cunoștințe în ceea ce privește administrarea și gestionarea patrimoniului
- să cunoască reglementările legale privind evidența mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar
- aptitudini de urmărire contracte de construcții, amenajări și servicii de utilități
- foarte bune abilități de comunicare, analiză sistemică de luare a deciziilor
- permis de conducere categoria B
- disponibilitate pentru deplasări pe teren
- abilități în administrarea imobilelor (calculul și evidența consumurilor prin citirea lunară a contoarelor furnizorilor de utilități, împărțirea cheltuielilor pe consumatori)
- cunoasterea programelor Microsoft Office și AutoCAD
- capacitatea de a lucra în echipă
- abilități de planificare și organizare
- constituie avantaj cunoașterea limbii engleze, nivel avansat.
Așteptăm CV-urile dumneavoastră la adresele de mail [email protected], [email protected] sau la sediul Societății ADLO S.A, de pe str.Primăriei nr.3 parter, în perioada 07 APRILIE 2025 – 22 APRILIE 2025.